Címlap
Minden, ami marketing PDF Nyomtatás E-mail
2008. január 25. péntek, 14:10

A gazdasági felsőoktatásban (hallgatóként és oktatóként) eltöltött 17 év során megtapasztaltam, hogy „a kevesebb néha több”, pontosabban az egyszerűbb megfogalmazás több impulzust és teret ad a saját gondolatok kialakításához, mint a bonyolult.

Szerzőként nem akartam abba a hibába esni, amelyet a népi bölcsesség közvetít: „aki sokat markol, az keveset fog”.

Ez a könyv egyrészt azoknak szól, akik – bár vállalkozók –, nem tanultak még marketinget, ugyanakkor az ilyen jellegű ismeretek a mindennapi életükben/munkájukban szükségesek (lennének)…Másrészt azok is e könyv címzettjei, akik már meglévő marketingtudásukat szeretnék kiegészíteni, megerősíteni.

Biztos vagyok abban, hogy aki ezt a könyvet elolvassa, a benne lévő információikat hasznosítani tudja.

Köszönetet mondok azoknak, akik e könyv elkészítésében segítségemre voltak.

Eredményes böngészést, kellemes olvasást kívánok:


Szántó Szilvia
 

Bicolor template supported by Naturalife Greenworld